onsdag, december 13

Nicole tog piller pga "mensvärk"

Genom historien så har tjejer skyllt sitt dåliga beteénde på att dom har mens. Dom skyller på saker hit och dit och nu kan man lägga till droger på den listan.
Nicole Richie som var arresterad tidigt på måndags morgonen för att ha kört under påverkan av droger, säger att anledningen till att hon hade tagit det smärtstillande pillret "Vicodin" var för att slippa hennes mensvärk.
Från Us Weekly:

"Hon vet att hon gjorde ett misstag, men annars så är hon i ett bra stadium i sitt liv," säger en nära vän till Nicole. "Hon har kommit en lång bit på väg sedan hon gick på heroin för några år sedan."
"Nicole sägs vara upprörd över att media rapporterar att hon är beroende av piller, och säger till hennes vänner att hon garanterat bara tar"Vicodin" en gång i månaden i början av hennes mens."

Nicole skäms inte bara över att det kommit ut att hon tar det smärtstillande pillret "Vicodin", hon är även lite besviken på att polisen skrev att hennes vikt var 42 kilo "85 pounds".

"Hon är så stolt över hennes vikt uppgång," säger en källa som tillägger att Nicole har gått upp runt 5 kilo och väger alltså "95 pounds" nu. "Hon vet inte varför polisen skrev "85 pounds", det stör hon sig på."

Jag måste erkänna att Nicole har kommit med en rätt trovärdig förklaring, men låt oss inte glömma att Nicole har varit beroende av Heroin. Intressant, hydrocodone är ett medel som finns i "Vicodin" som orsakar ett beroende. Den har en kemisk effekt som liknar drogen Heroin.
Det räcker med lögnerna och bortförklaringarna nu Nicole!Ät en macka, coh checka in på rehab och börja snacka sanning! Vi alla vet att du är för smal för att ha mens.

Lite taskigt där på slutet tycker jag, men jag ville ha med hela artikeln. Jag tror att det Nicole säger kan stämma, det är inte säkert att hon ljuger. Men men man vet ju aldrig vad dom kommer med för bortförklaringar dom där Hollywood stjärnorna...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag diggar Nicole, men hon är en vanlig människa precis som oss och måste ta ansvar därefter. Hade jag åkt drogpåverkad i fel riktning hade det inte varit nåt snack om saken. Stora böter, indraget körkort och ev fängelse hade man nog kunnat vänta sig. Nu önskar jag ju såklart inte att Nic åker in på kåken, utan att hon istället får den hjälp hon behöver.

Vill passa på att tacka för en grymt bra sida! Har följt med från den förra och tycker det är så kul att kunna följa upp min stilikon no1 på en enda sida :P