tisdag, december 19

Tillbaka!

Jag hade bestämt att jag skulle lägga ner den här bloggen först, men jag fick lite dålig samvete efter att jag läst era kommentarer. Jag trodde inte det var så många som läste min blogg nämligen. Så detta var verkligen inget sätt för mig att få mer kommentarer och reaktioner eller så, jag lovar...
Men jag har bestämt mig för att uppdatera bloggen några gånger i veckan iallafall. Det är alltid nåt, och jag gör det för er skull!Så fortsätt att läsa min blogg nu och kommentera så jag vet att det är folk som verkligen läser den, för annars känns det som om det inte är värt det om ändå ingen läser bloggen. Men men Ultimate Nicole bloggen är alltså tillbaka!!
Tipsa gärna folk ni känner om min blogg:)
/Betty

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, vad glad jag blev när jag såg att du bestämt dig för att fortsätta. Klart att vi ska kommentera mera.

God Jul!

Anonym sa...

Det var ett väldigt klokt beslut att inte lägga ner bloggen :)