tisdag, januari 16

Annat:Dancelife

Vill tipsa om en ny serie som började igår på MTV. Dancelife heter den. Man får följa 6 stycken professionella dansare i deras privatliv, när dom går på auditions, gör massa uppträdanden m.m. Jag laddade ner första avsnittet idag och det var riktigt bra!Den här serien kommer jag verkligen att kolla på. Jag älskar dansprogram och dansfilmer å sånt så det kanske inte är så konstig att jag gillar den här serien också:)Jennifer Lopez är producent föresten. Hon är med redan i första avsnittet på en audition, då dansarna får chansen att visa vad dom går för. Det är otroligt duktiga dansare som verkligen är begåvade och som har dansat bakom stora världsstjärnor redan. På MTV.com kan man se eftershows med bl.a interjuer, massa dansvideos och lite andra roliga saker. Om man gillar dans så kan jag verkligen rekomendera den här serien!

Den här serien får fem stjärnor!

2 kommentarer:

Anonym sa...

verkar bra, vilken tid? :)

Anonym sa...

Den går inte på MTV Europa än vad jag vet. Jag laddar alltid ner serier för dom kommer så sent till Sverige tycker jag. Så ladda ner den du:)