onsdag, januari 24

Annat:Paris Hilton

Eftersom det inte står så mycket om Nicole nu så tänkte jag skriva lite om Nicoles kompis Paris. En ny sida på nätet har öppnat med massa Paris Hilton grejer. Det var nämligen så att Paris inte betalade sin räkning på nästan 2000 kr då hon skulle flytta från en villa till en annan. Dom försökte också kontakta henne för att massor av hennes personliga ägodelar var kvar i huset. Men hon gick inte att få tag i, så massor av hennes personliga ägodelar auktionerades ut. Personen som köpte grejerna har startat en hemsida nu, ParisExposed. Där har personen lagt ut dessa personliga grejer. Men det är såklart inte gratis att ta del av dom. Man måste bli medlem och det kostar 300 kr per månad. Ärligt talat så skulle jag tycka det var lite kul att bli medlem å få tillgång till allt det där. Men jag skulle ändå inte göra det...Kan ju lägga mina pengar på roligare saker liksom. Men dom som blir medlem där kommer väl antagligen att kopiera materialet och lägga det på andra sidor, och dom sidorna lär man ju hitta iallafall.
Jag vet att Paris Hilton är lite utjatad men man kan ju inte förneka att hon har nåt speciellt. För varför skulle folk fortsätta titta på bilder på henne och läsa om henne om dom egentligen inte brydde sig?En del tycker att Paris är blåst, visst hon kanske inte har så högt iq men hon har iallafall tjänat sig en hacka på sina filmer, böcker, musik, parfym, smycken, The simple life m.m. Hon har jobbat ihop mycket pengar på egen hand och av eget hårt arbete och såna personer har jag respekt för. Hon skulle lika gärna kunnat gå och fråga sina föräldrar om pengar hela tiden men istället tar hon sig fram på egen hand. Men visst, med det här säger jag inte att Paris är en ängel precis. Hon har nog gjort mycket "Dirrty things" hon med. Men alla är inte perfekta, för det vore ju tråkigt...
På ett sätt tycker jag lite synd om Paris att det alltid händer henne såna här saker. Det kan inte vara roligt för henne. Men samtidigt så är hon ju en offentlig person så hon får ju räkna med att sånt här kan hända om man inte har tillräcklig koll på sina saker...Det här hade ju inte behövt hända om hon tagit mer ansvar för sina handlingar och betalat den där räkningen och varit kontaktbar när dom ringde henne. Men men, nu kan man inte göra något åt saken för här ligger allt:)
Ta en tour och se vad du får för pengarna, det är inte lite inte...
Här kan man också se en trailer på vad man kan se för slags filmer med Paris om man blir medlem.

Inga kommentarer: