måndag, januari 15

Annat:Friday Night Lights

Vill tipsa om en ny serie som jag har börjat följa. Den heter Friday night lights. Den började i Oktober i USA och jag vet inte om Sverige kommer att köpa in den eller så men iallafall. Det handlar om ett gäng ungdomar i Texas. Killarna som spelar huvudrollerna spelar American football. Så varje vecka så tränar dom inför fredagens stora match. Men det handlar såklart bara inte om American football utan det är mest fokuserat på karaktärerna. Man får lära känna dom och det är filmat på ett väldigt realistiskt sätt också. Den här serien är nästan i klass med One tree hill och The O.C tycker jag. Väldigt bra gjord! Det har än så länge gått 12 avsnitt. Först var det tänkt att det bara skulle visas 12 avsnitt men sen köpte NBC upp en hel säsong:)SÅ då lär det ju bli 22-23 avsnitt som det brukar vara i såna här serier. Så det 13 avsnittet visas den 17 Januari. Jag kan verkligen rekomendera att ni laddar ner den här serien!
Tänkte att jag kunde börja sätta betyg också på serierna och filmerna som jag tipsar om här på bloggen.
En stjärna:Dåligt Två stjärnor:Okej Tre stjärnor: Bra Fyra stjärnor:Riktigt bra Fem stjärnor:Super bra


Den här serien får Fem stjärnor!

5 kommentarer:

Anonym sa...

vad kul om det skulle komma någonting nytt, för det låter inte helt fel det där. kramar

Lizzie sa...

Aa det vore ju kul om typ femman köpte in det, för det e en väldigt bra serie!!

Anonym sa...

Oj, den ska jag spana in=) Tack för tipset!!

cissi sa...

Haha ja. Jag börjar skratta av tanken att hon/någon strosar omkring på stan sådär i sommar ;D

Åh dendär serien låter som något för mig! Den ska jag försöka ladda ned sen. tack för tipset!

Anonym sa...

intressant serie. fundera på att ladda ner.