tisdag, mars 6

Annat: BettY´s Favoriter

Var inne och surfade lite på Shopintuition.com för att se om jag såg något snyggt. Läste att Britney tydligen hade beställt lite grejer därifrån också ifrån REHAB haha...Så jag hittade lite grejer som jag skulle vilja ha därifrån. Så här har jag gjort ett litet kollage:)
Länkar även till dom här under:
(Klicka på bilden för att se den i ett större format.)

  • Rosett väskan var jättesöt tycker jag, skulle gärna vilja ha den i metallic.
  • Guld väskan glittrar nog väldigt fint, skulle gärna vilja ha den nu till våren.
  • Om man inte har råd med dom riktiga Christian Louboutins pumpsen så kan man ju köpa dessa, dom var riktigt snygga!
  • Halsbandet tycker jag var jättefint, jag gillar berlocks halsband speciellt när dom har en betydelse, kolla här.
  • Ett par såna här snygga trosor skulle inte vara fel att ha.
  • En skjortklänning har jag velat ha länge, den här skulle passa bra att ha till våren/sommaren.
  • I sommar skulle jag gärna gå runt i dom här guldsandalerna!
  • Jag älskar smycken och Kenneth Jay Lane tycker jag gör jättefina smycken. Här har han skrivit en bok om sig själv. Skulle vara kul att läsa, det är säkert massa fina bilder i:)

Inga kommentarer: