lördag, mars 17

Nicole och Paris spelar in The Simple Life hemma hos Paris









Nicole och Paris såg supersnygga ut när dom var och spelade in några scener till The Simple Life hemma i Paris hus. Paris mamma var också där. Älskar Nicoles klänning, riktigt fin!!Färgen gillar jag:)Åå jag längtar tills nya säsongen börjar!!

Update: På sneek peek videon som jag postade förut så snackar Nicole med camp chefens son Joe och så här säger hon:

Nicole: (Shakes hands) Hi, gorgeous. How old are you?
Joe: Eleven.
Nicole: Sexual!

haha, Nicole är rolig hon...Hennes kommentarer e så sköna!!Hon är underhållande verkligen:)

>>Update: La in några fler bilder på Nicole:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

åh, jag meed!
men här i sverige kommer väl sesong 4 att börja först? jag vet att jag tjatar me du kan väl skriva här på bloggen när och i vilken kanal det börjar..?
Kramisar Hedvig

Anonym sa...

aa fjärde säsongen kommer visas här först, det borde den göra. Nää du är inte tjatig, det är bara å fråga på:)jag lovar å säga till när jag vet när det kommer börja visas i Sverige. Men annars kan du ju försöka att ladda ner, jag förklarar ju hur man gör i inlägget innan. För då kan du ju ladda ner alla avsnitten nu på än gång å se det på direkten:)Än å vänta på att sega Sverige ska börja visa det, hehe...

Anonym sa...

snygga bilder på dom!

Anonym sa...

nicole äcklar mig

Anonym sa...

Anonym:Okej, men varför är du då inne på bloggen om hon äcklar dig??Om nån person äcklade mig så skulle inte jag sitta och kolla på en massa bilder på Henne/honom.