söndag, mars 4

Nicoles frisyrer genom tiderna

Ni som har läst min blogg ett tag, känner nog igen den här bilden. Jag postade den när jag hade min blogg.se adress. Här har jag gjort ett kollage på Nicoles alla frisyrer. Vilken gillar ni bäst?

(obs. layouten har försvunnit ännu en gång, jag hoppas jag kan lösa det. Ni får gärna tipsa om vad man kan göra för att få den att komma tillbaka eller om någon annan har bloggger som vet att blogger.com har svårigheter med att man lägger in layouter eller nåt.)

Update:Lade in en ny bild på Nicole med lugg. Det är bilden på raden längst ner, trea från vänster:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

de snyggaste tycker jag är den längst upp till vänster, den till vänster om den med turkost linne och den längst till vänster i tredje raden. :)

Anonym sa...

Jag tycker 3 e bilden, pagen. Den var såå fin!

Anonym sa...

Den där hon har riktigt mörkt hår o snelugg e klart snyggast!! Fin layout, by the way...

Anonym sa...

Pyret:aa hon passar riktigt bra i mörkt hår också. Vad kul att du gillar layouten, den skulle egentligen varit en annan, hade ju gjort en jättesnygg innnan. Men det är typ nå fel på blogger för den bara försvann helt plötsligt, men aja...Den här layouten får väl duga sålänge...

Anonym sa...

mycket tjusigt och mycket mindre tjusigt! Men jag gillar hur hon provar sig fram och vågar på allt mellan himmel och jord! Heja!