tisdag, december 4

Annat: Jävla Blogger!!

Blir så irriterad på blogger.com. Bilderna man har laddat upp försvinner typ alltid, så man måste i princip alltid ladda upp dom två gånger och det är verkligen jättejobbigt!! Den måste ha svårt att läsa bildfilerna eller nåt, vet inte vad det är för fel... Har nästan funderat på om jag ska byta till någon annan bloggsida istället för det är verkligen jättejobbigt när det blir så:( Eftersom jag postar så mycket bilder... Men jag är ändå väldigt nöjd med designen på den här sidan så det vore ju lite trist att byta. Fast jag skulle säkert kunna göra en lika snygg för det. Jag får tänka på saken helt enkelt. Åker ju bort på Torsdag i två veckor och då blir det tyvärr inga uppdateringar. Men när jag kommer hem så blir det som vanligt igen:)

Men vad tycker ni att jag ska göra?? Vet ni någon bra bloggsida förutom blogg.se? har redan haft bloggen där.

3 kommentarer:

Hedvig sa...

Jag förstår att det är jobbigt.. Ibland blir det så för mig också, men nästan aldrig. Du har ju haft din blogg längre än vad jag har och då har ju du självklart laddat upp mycket fler bilder. Det kanske blir så när man har laddat upp så mycket bilder.
Jag vet faktist inte så många bloggsidor.. Det finns ju webblogg eller något sådant :P

Anonym sa...

HA DET SÅ KUL I THAILAND!!! Hoppas du blir riktigt brun :) Kommer dock sakna din bloggning! Och när du kommer hem åker ju jag.. jag har fått reda på att jag skulle till koh chang, vart var det d skulle nu igen om du ser detta innan du åker?

Jaja, ha det sköööönt! CIAO

BettY sa...

clara: åå tack!! Joo det hoppas jag med:) Kommer sakna bloggen lite jag med hehe..men det lär ju bli mkt updates när jag kommer hem sen:P
Jag ska åka till Koh Lanta, ska bli underbart! Koh chang, vet jag inte var det ligger men det kanske ligger i närheten då det också börjar på koh hehe:P
Ha det så skönt sen du med när du åker iväg!

Kraaaam