fredag, december 21

Nicole julhandlar med mamma Brenda











Nicole var ute med sin mamma Brenda och shoppade lite julklappar. De hade även två små barn med sig. Kom att tänka på vilken babyboom de är i Hollywood nu hehe:P Jessica Alba är ju gravid nu och Jamie Lynn Spears. Blev verkligen förvånad när jag läste att hon var med barn. Hon är ju 16 år bara!! Hon är alldeles för ung för att skaffa barn. Jag hoppas att hennes barn får växa upp lite mer ifred iallafall, om man jämför med Britneys barn som får synas i pressen hela tiden. Undra hur det kommer bli med Nicole och Joels barn. Kommer säkert bli ännu fler paparazzis efter dom har fått barnet för alla kommer vilja se hur han/hon ser ut. Kan tänka mig att dom kommer att sälja första bilderna på babyn till en tidning, och pengarna dom får av det kommer förmodligen gå till deras nya fond, vilket är bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Glad to have you back ;) Nicole ser förövrigt riktigt snygg ut här tycker jag. Älskar den här outfiten!

Anonym sa...

hon är riktigt snygg på de bilderna :D jaa.. hoppas att jamie lynn blir lämnad ifred eller inte så får hård press på sig när hon får sitt barn. hon kommer ju aldrig palla det isåfall.

BettY sa...

josie: Glad to be back:) Ja visst är hon snygg, som vanligt:P
lindsaylo: Ja eller hur! Det hoppas jag också. Men jag är tveksam på att hon kommer bli det. Om hon inte flyttar tillbaka till Louisiana eller nåt.