lördag, december 22

Jul!

Ja om två dagar är det ju jul som vi alla vet:) Julen är så mysig! Det ända jag inte gillar är all den här stressen innan, alla springer runt som galningar å ska hitta den perfekta julklappen. Sen att dom börjar juldekorera i affärerna redan i Oktober tycker jag är lite väl tidigt. Det blir lite to much to soon tycker jag.
Har bara köpt en julklapp i år och den köpte jag i Thailand:)Har ni köpt mycket julklappar?
I jul ska jag bara vara hemma med familjen och ha det mysigt, blir inget storfirande för min del. Vad ska ni göra?

5 kommentarer:

Hedvig sa...

Jag har köpt lite julklappar faktist, men bara till de närmaste. Jag ska vara hemma med familjen, mormor och morfar bara. Lungt men mysigt :)

Anonym sa...

Jag och mannen firar själva här i Hollywood:) har tappat räkningen på hur många paket jag har till honom, men kanske 10 eller så:)
Kul att du e tillbaka. Du har varit saknad:)
KRAM

Anonym sa...

Gud va kul att du ör back in bussnies så att säga. Hoppas du hade det kanon i Thailand, jag är SÅ avundsjuk.
Jag har julklapps problem som alltid, det får jag se till att lösa imorgon :) Blir jul med familjen för min del också:) Din blogg är den bästa!

Anonym sa...

godt du er tilbake og i gang med bloggen.den er super. er de noen son vet hvor en kan bestille en slik gul yse bag nicole har? fra Ysl.
Takk.og GOD JUL

BettY sa...

hedvig: Det låter mysigt! Skönt att bara ta det lugnt:)
sandra: Det var inte några inte:) Alltid kul att få en massa klappar!
Åå tack, gulligt av dig:)
kram
nina: Ja det är kul att vara tillbaka. Har haft det underbart i Thailand:)Saknar värmen...
Mm det är inte lätt det där med julklappar. Hoppas du hinner köpa alla julklappar då:)
naaw tack vad glad jag blir!
kram på dig!
anonym: Roligt att vara tillbaka också:) Hmm jag vet inte faktiskt, jag kanske kan kolla på det där lite närmare. Men om du söker på google så borde det ju komma upp nån sida som säljer den. Men om jag hittar en sida där dom säljer den så skriver jag det här:P