söndag, december 30

Nicole: Året som gått...

Nu är det inte långt kvar tills det nya året så jag tänkte lista upp lite grejer som har hänt i Nicoles liv under året som gått. För det har ju hänt en del:)Både bra och dåliga. Men mest bra!

>>Nicole blev gravid med sitt första barn tillsammans med pojkvännen Joel Madden. Det spekulerades ett tag i pressen om att hon var gravid men hon bekräftade inte det officiellt förens intervjun hon gjorde med Diane Sawyer som sändes i början av Augusti.

>>Nicole avtjänade 82 minuter i fängelset för hennes DUI. Det var tänkt från början att hon skulle sitta inne i 4 dagar men med tanke på det överfulla fängelset så fick hon komma ut betydligt mycket tidigare.

>>Nicole och Paris spelade in den sista säsongen av The Simple Life. Då serien har minskat i popularitet så tyckte inte producenterna att det var värt att satsa på en till säsong. Både Nicole och Paris tyckte att beslutet var bra då de har fullt upp med andra saker i sina liv plus, de har växt ifrån hela den här Simple Life grejen. Fem säsonger var tillräckligt enligt dom.

>>Nicole och Joel har startat en välgörenhetsfond "The Richie-Madden Children's Foundation." Syftet med fonden är att hjälpa fattiga blivande mammor och deras barn att få en bättre tillvaro genom olika bidrag som gör vardagen lite lättare. Det annordnar även roliga tillställningar för barnen och deras familjer.

>>Det har ryktas mycket under året att Nicole och Joel ska gifta sig och är förlovade men enligt dom själva så är de inte förlovade och ska vänta ett bra tag med att gifta sig efter att babyn har födds.

>>När Nicole spelade in The Simple Life i våras så fick hon åka in på sjukhus för uttorkning. Hon fick dropp på sjukhus och efter 15 minuter kunde hon lämna sjukhuset och åkte hem och vilade.

>>Under 2007 så har Nicole förändras ganska mycket stilmässigt. Det kan ha lite att göra med att hon i slutet av 2006 sparkade Rachel Zoe och anlitade Christina Ehrlich istället. Men eftersom hon bara använder sin stylist vid events så tror inte jag att det är Christinas förtjänst att hennes stil har förändrats så mycket. Tror det har att göra med att hon har blivit äldre och sen har väl Joel influerat henne en del:)

Vilken av dessa händelser har förvånat er mest?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan tycka att det är lite trist att hon inte har samma snygga stil längre, hon har blivit lite tråkig. Snart blir det väl ännu värre när hon får barn. Haha! Nä, skämt å sido. Jag tycker hon var ursnygg när hon hade Rachel som stylist! Jag hoppas hon går tillbaka till den gamla stilen trots att hon inte har Rachel som ledsagare längre. Ja menar, hon borde ju ha lärt sig nånting. Men tyvärr så tror jag inte vi kommer att få se The skinny Nicole något mer.. = ( Det är vad jag tänker o tycker iaf. SUpernice blogg Betty! Kram till er alla

Anonym sa...

Ser fram emot den nya bloggen:)
Det mest förvånande är ju såklart graviditeten & helagrejen.Trodde jag aldrig!Ska bli så kul,tror hon får en pojke faktiskt. Är inte Nicole & Joel förlovade??

Anonym sa...

anonym: mm joo jag kan hålla med dig lite där. Hon hade lite mer speciellare outfits förut men jag gillar ändå hennes nuvarande stil. Eftersom den är väldigt lik min egen så får jag fortfarande mkt inspiration av den. Men jag tror inte det har att göra med om hon har lärt nåt eller inte under åren då hon hade Rachel. Jag tror att hennes stil har förändrats helt enkelt bara. Hon är en sån som förändras mycket i stil och utséende. Kolla bara hur annorlunda hon såg ut för några år sedan innan hon blev såhär känd. Hon har kommit långt sedan dess:)
Roligt att du gillar bloggen!
kram
Hanna: Japp me to:)
Ja det var verkligen förvånande! Hon är inte den typen av tjej som går och blir gravid. Men jag antar att allt kan hända när man verkligen har hittat den rätta:)Nää dom är inte förlovade vad jag vet. Har för mig att Joel förnekade det i en intervju för inte så länge sen. Det är bara rykten...

Hedvig sa...

Det roligaste tycker jag är graviditeten! Det kommer verkligen förändra henne som person tror jag. Inte stilmässigt. Jag tror hon kommer ha kvar sin snygga stil hon har nu. Barnet kommer säkert att bli jättegulligt också! Jag längtar verkligen tills hon får det! :)
Det som förvånade mig lite var hennes korta fängelsestraff. Med tanke på vad hon egentligen gjorde så tycker jag att hon kom vääldigt lindrigt undan!

Anonym sa...

Jag blev nog mest förvånad över att hon sparkade Rachel och förståss graviditeten. Hade svårt att tänka mig Nicole gravid liksom. Men där ser man ;) Angående hennes stilförrändring. Jag tycker hon ser skitbra ut nu också, men hon hade ju verkligen alltid klockrena outfits förrut. Tror precis som dig att Joel influerat henne lite, det ser så ut. Men hon är alltid snygg så.