lördag, december 1

Nicole med eller utan extensions?

Vad tycker ni är snyggast?

12 kommentarer:

Anonym sa...

synd att säga det verkligen, men hon passar faktiskt bättre i det långa.. bäst gilalr jag ändå pagen hon hade för längesen.

Anonym sa...

jag gillar det långa, tunna bäst :) fast hon är ju hur söt som helst i page som sofie sa!

Hedvig sa...

Jag gillar också det långa bäst :) Men hon är fint i kort också! Det ser lite naturligare ut på något sätt.. Ibland kan extensions se lite sitna ut tycker jag, eller man ser om det är äkta hår eller extensions :P

Anonym sa...

långt hår, men mest pagen! :)

Anonym sa...

Långt tycker jag, men mest bara för att jag älskar långt hår så mycket. Tycker det är grymmast. Hon är såklart jättesöt utan extensions också. Men det är något speciellt med henne i långt. Hon ser så jävla snygg ut.

Anonym sa...

Jag e en sucker för långt hår och tycker att hon e snyggast i lite hippielångt:) Men när hon har snygg page med snedlugg och snygga slingor e hon också otroligt vacker!

kram

Anonym sa...

jag tycker med, även om hin skulle kunna raka av sig sitt hår och endå vara SNYGG, så är nicole med extentions SNYGGARE ;)

Anonym sa...

jag håller med. på bilden till höger med extensions är hon grymt snygg! det tycker jag hon passar bäst i, fast hon är snygg i det andra med, helt klart.

Anonym sa...

jag tycker hon passar bättre utan. Hon ser mycket fräschare ut då! PUSS

Evy.blogg.se sa...

Jag älskar långt hår så jag måste säga det asså. Åh hon va ju så himla söt på den bilden med långt hår också. Fats hon är fin med page med men hon ser lite äldre ut då tycker jag :)

Anonym sa...

hei! super fin blogg du har. er inne nesten hver dag.
Nicole ser best ut med langt hår og skrå lugg(pannehår) Men page er også super chic på henne.

Anonym sa...

Med, for sure. men jag gillar bäst när folk har långt hår, men hon är riktigt söt hon har kortare hår eller page:)