lördag, december 22

Nicole och Samantha äter middag i Glendale










Nicole var och åt middag med Samantha på Hamburger Central i Glendale där hon och Joel bor. Hon ville inte visa sig för paparazzina... Verkar som hon köpt en ny Hermés väska, snygg! En likadan som Lindsays. Skulle inte förvåna mig om hon har fått rabatt på den eller fått den helt gratis. Hennes svarta Hermés väska fick hon ju gratis faktiskt. Inte dåligt inte... Med tanke på att den är väldigt dyr.

>>La in några fler bilder.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt med uppdateringar igen! Dock ser jag inte en enda bild du har lagt upp vilket är tråkigt. ;/

Anonym sa...

er orange veskor det neste? hva synes dere,og du betty?

BettY sa...

lou: Kul att du läser bloggen:)Nähä vad tråkigt... Jag vet hur det är, iblnd ser inte ens jag bilderna. Blogger.com har jag haft mycket problem med när det kommer till bilder å sånt, funderar på att byta bloggsida.
anonym: Orange har ju varit inne hela hösten tycker jag och det är absolut nåt som är värt att satsa på! Är ju jättesnyggt som en accentfärg till svart som Nicole har på bilderna ovan:)