måndag, februari 12

Annat:Grammy Awards









Igår var det Grammy Awards i LA. Det var som vanligt stjärnspäckat. Alla var uppklädda till max. Här har jag postat dom som jag tycker var snyggast på galan. Beyoncé var verkligen snygg i den där silverklänningen. Shakira var snygg hon med i sin röda klänning och jag gillar verkligen hennes stora lockiga hår, coolt!Christina Aguilera hade för ovanlighetens skull inget rött läppstift på sig som man är så van att se henne i. Men hon var lika snygg för det!Scarlett Johansson var snygg i sin LBD. Hilary Duff är verkligen snygg i sitt mörkbruna hår, visst hon har haft det ett tag nu men hon blir bara snyggare och snyggare. Det mörka håret gör att hon ser mognare och vuxnare ut tycker jag.
Det var även många som uppträdde på galan, här under har jag länkat till några av mina favoriter:

Shakira-hips don't lie

Justin Timberlake-What goes around comes around...

Beyoncé-Listen

Här kan man se listan över alla som vann en Grammy.

Inga kommentarer: