onsdag, februari 21

Brody är upprörd över vad som har skrivits om honom i nya nummret av Details Magazine

Brody Jenner säger att han är "Upprörd" över intervjun med honom i nya nummret av Details Magazine. I artikeln framstås Brody som en player och som en kille som bara dejtar kända tjejer så att han själv ska bli mer känd. Brody säger till PEOPLE att artikeln får honom att framstå som en kille som inte bryr sig om dom personerna som han faktiskt bryr sig om.
"Jag har breda axlar och kan ta såna saker som skrivs om mig personligen. Men om folk vrider och vänder på saker som jag har sagt så att jag ska framstå som en respektslös person för en person som jag verkligen bryr mig om, då känner jag att jag måste reda ut situationen," säger Brody. "Jag älskar verkligen Nicole...Jag skulle aldrig säga något ont till dom jag älskar och respekterar. Jag är ledsen om jag framstods som sådan."

Brodys mamma Linda Thompson försvarar hennes son med att säga till PEOPLE: "Han har alltid varit förtjust i Nicole. Han dejtade henne för att han verkligen gillar henne. Han behöver inte dejta någon person för någon annan anledning än att han gillar dom."

PEOPLE frågade Details magazine om dom kunde kommentera det hela, chefen Daniel Peres säger såhär: "Details står fast vid vad som har skrivits i tidningen till 100 procent."

Ja, man vet inte vem man ska tro på. Men Brody kanske helt enkelt sa grejer i intervjun som han egentligen inte menade. Eller så har Details magazine vridit och vänt på saker som han har sagt för att skapa rubriker och uppståndelse. Men jag hoppas det Brody säger stämmer iallafall...

Inga kommentarer: