fredag, februari 9

Från Expressens intervju med Victoria Silvstedt då hon snackar om Nicole och Paris

Men din vän Paris Hilton, hur står det till med hennes matvanor egentligen?
-Paris är inte anorektisk. Hon har alltid varit smal, det är hennes stil. Nicole Richie har problem. Men nu har hon fått lite mer skin on the bones. Det är hets i vissa kretsar i Hollywood, "jag har storlek noll, vad har du?"
Kan du med din erfarenhet av anorexi hjälpa Nicole?
-Nja, jag känner henne inte så bra.

Hehe, lite konstigt fråga där på slutet...Hur skulle Victoria kunna hjälpa Nicole liksom?Men men, det hon sa var inget nytt heller precis men eftersom hon nämde Nicole så tyckte jag att jag kunde posta det här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej ja följer din blogg varje dag. den är bra. men ja kan aldirg se klippen .det händer inget när ja klickar:( ha det!

BettY sa...

jaha va kul:)Men vad konstigt att du inte kan se klippen, för jag har testat och tryckt på dom flesta länkarna jag har och det funkar. Skulle du kunna säga i villket inlägg det är så kanske jag kan försöka fixa det!tack så mycket:)