söndag, februari 25

Layout problem

>>Jag är jätte irriterad just nu för min layout har bara försvunnit. Ser ni layouten högst upp?För om ni gör det så är det väl bara min dator det är fel på eller nåt. Det är helt svart... Jag har varit inne i html inställningarna och allt är som det ska,så jag fattar inte vad problemet är...Layouten var bara försvunnen helt plötsligt när jag kom in på sidan, jag undrar vad det kan bero på.
Någon annan som har blogger.com här som har någon aning om vad problemet kan vara eller något tips?Vore tacksam för det!
Jag som var så nöjd med min layout...:(

5 kommentarer:

Anonym sa...

det här helt svart här också.. :/

Anonym sa...

synd...för det blev så helt plötsligt bara, vet inte vad jag ska göra...html inställningarna är liksom exakt likadana som det var innan då det funka, så jag förstår inte vad problemet är...:(

Anonym sa...

du har inte råkat raderat bilden där ifrån den är länkad in layouten eller något sånt?

Anonym sa...

Sandra:nää det har jag faktiskt inte. Jag har kollat flera gånger, men jag har inte det, adressen är där den ska vara. Så det är därför jag tycker det är så konstigt att inte bilden syns...Jag vet inte vad jag ska göra:(

sandra.tornkvist sa...

hm då vet jag inte vad det kan vara för fel :/ jag kan inte så mkt men jag har ju pillat lite själv några gånger.