onsdag, februari 21

Brody Jenner försökte få Nicole Richie att äta

Vad var det som höll samman Brody Jenner och Nicole Richie?Han försökte få henne att äta.

I en dialog som utbyttes i Mars nummret av Details magazine så beskrivs Spencer Pratt (killen som Heidi dejtar i The Hills) som Brodys "manager, publicist, agent, stylist." Han har tydligen sagt till Brody såhär: "Du ska börja dejta Nicole Richie. Sen ska du få smalisen att börja äta, okej?Du ska bli killen som hjälpte Nicole Richie att börja äta igen. Sätt igång kompis, du kommer typ bli en jäkla hjälte i America då.
Planen planerades i Augusti då Brody och Nicole precis hade börjat dejta. Han såg det som en möjlighet att bli mer känd själv också. Då hans egen reality serie "Princes Of Malibu" floppade. Han har dejtat både Kristin Cavallari, Lauren Conrad och Nicole Richie. Nu verkar hans senaste fling vara Lindsay Lohan.
Här är lite från intervjun:

Om reality TV
: "Om du vill göra bra TV så måste du ha bilar och pengar."
Om att Nicole Richie lämnade tillbaka en gåva: "Hur söt är inte den katten?Det är en Bengal katt. Har du hört talas om dom?Dom kostar 1200 dollar. Jag gav henne till Nicole men det slutade med att Nicole lämnade tillbaka henne."
Om Hollywood: "Hela Hollywood är så fake. Det är som en film, det är som om mitt liv är en film och alla tror att det är på riktigt, men det är det inte. Jag vill träffa en tjej som inte har nånting med LA att göra. En trevlig, normal, riktigt tjej. Det ska faktiskt bli handlingen i min nya serie på MTV. Alltså när jag lämnar LA för att träffa en normal tjej. Det kanske blir svårt dock med alla kameror.
Om reality serier dejting: "I princip så bestämde jag mig för att försöka dejta alla tjejerna i The Hills.
Om hans ideal kvinna: "Jag vill träffa en trevlig, normal, riktigt tjej som inte kommer ifrån LA."

Under intervjun så smsade Brody Lindsay Lohan och frågade om hon ville komma till intervjun.

Jag tycker det var bra att Brody verkligen försökte få Nicole att börja äta mer. Men att bara dejta henne för det är ju lite taskigt. Verkade bara som han utnyttjade henne. Han ville typ bli mer känd också. Jag är glad att dom två inte dejtar längre. Joel är nog bättre för Nicole!

Inga kommentarer: