fredag, februari 16

Nicole Style

För er som undrar var man kan köpa dom snygga kläderna som Nicole har på sig så tycker jag att ni ska besöka den HÄR sidan. Många av er har säkert redan varit inne på den men för er som inte har så kan jag rekomendera att ni spanar in den!Det mesta hon har på sig är lite svårt att hitta i Sverige dock, men en del av kläderna kan man nog ändå beställa via nätet.
Värt ett besök iallafall!

>> Här är en till bra sida om Nicoles stil. Trodde dom flesta redan visste om den sidan så det var därför jag inte länkade till den först. Men för er som inte har spanat in den så tycker jag att ni ska göra det:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, verkligen en bra sida, tack för tipset!!

Anonym sa...

Det finns en till sida som är mer som en guide till vad hon brukar ha på sig. Det är: http://nicolestyle.hollywood.com/index.html

Anonym sa...

Karolina:aa den sidan är rätt bra också, funderade på att länka till den, kanske gör det:)

Anonym sa...

Jag gillar den grymt. Brukar kika in o få lite inspiration om jag ska iväg o inte vet vad jag ska ha på mig. Där kan man ju liksom söka på vad man ska ha..

BettY sa...

aa man får mycket inspiration där faktiskt!En av dom bästa sidorna, definitivt!