fredag, augusti 31

Annat: Britneys nya låt!!

WEY!!Äntligen lite nytt från Britney:) Du kan lyssna på hennes nya låt HÄR.
Tycker den är riktigt bra!!!Jätteskönt beat och refrängen är lätt att sjunga med till så det kan nog gå riktigt bra för den om den släpps som singel. Britneys femte skiva släpps den 13 November:)Im looking forward to that!! Tror att hennes nya album kommer vara jäkligt bra! Jag har läst och hört att hon jobbat med många bra producenter så man lär ju inte bli besviken.
Undra om det här blir första singeln eller inte?! Skulle bli en stor hit tror jag!
Ska bli kul att se Britneys uppträdande på VMA snart!! Hon har ju jobbat med magikern Criss Angel med uppträdandet.
Britneys comeback are pretty close now:)

>>Hittade en till ny låt HÄR.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Love the song! Har en fråga. Jag kan tyvärr inte se the hills på sidan du länkar till och jag hittar inte nånstans där jag kan ladda ner 4 avsnitet eller på youtube. Vet du nån annan sida man kan se det? Älskar the hills!

BettY sa...

anonym: yes me to:) Va konstigt att du inte kan se det... Du kanske måste installera nån plug-in eller nåt?!
Här är annars en sida där du kan ladda ner det på:http://www.leechers.info/the-hills-season-3

Hoppas det ordnar sig!

Anonym sa...

tänk om hon såg ut sådär nu som hon gör på bilden.
btw, tycker låten är värdelös. men man tycker ju olika...

Anonym sa...

Låten är klockren. Älskar den very much! Tror också hennes femte platta kommer vara really good. I'm looking forward to that too. Jag hoppas barainte att det stämmer att hon nobbade beaten hon skulle göra med Justin och Timbaland. Timbaland gör ju alltid riktigt, riktigt bra låtar så det hade ju varit riktigt bra för henne att få samarbeta med han!

Anonym sa...

Svar från bloggen.
Owen Wilson: Det hoppas jag också!
Britney's nya: Haha det var ju det jag menade, det låter som en låt Christina skulle välja men Britney klarar inte av det på grund av att hennes röst inte är lika stark som Aguileras.
Britney Spears: Ja precis, jag tror inte heller att hon skulle slå dem. Jag tycker så synd om henne, hon behöver leva ett normalt liv utan allt sånt skit. Det är säkert påhittat för att Federline ska få barnen.
Åtalet läggs ner: Enligt det svenska rättssystemet är det helt normalt för en kvinna att blöda och ha skador i underlivet efter sex. Idioterna trodde väl säkert att det bara gått lite vilt till! Vad ska offren egentligen göra för att få rättvisa, sticka en kniv i sig så skitstöveln åker dit för mordförsök?! Sverige är inte ett land jag kommer bo resten av mitt liv i, det är då ett som är säkert.

Desirée sa...

Jag tycker itne brittans nya låt är något att hurra över, tycker den är rätt meningslös :S

Anonym sa...

Ja det är verkligen mer än jag hade förväntat mig, det måste jag säga. Men uppträdandet känns lite tveksamt, klädermässigt och röstmässigt, live, htm, även om det nog inte är den vi kommer att få höra =) Men jag väntar med spänning! kram