tisdag, augusti 14

Stillbilder ifrån sista avsnittet av The Simple Life
















Var över en vecka sedan som det visades, men bättre sent än aldrig, right?!
Så vad tyckte ni om denna säsong då?Höll den upp till förväntningarna?Och hade ni velat se en till säsong med Nicole och Paris Living The Simple Life?
Tror att både Nicole och Paris tycker det är skönt att The Simple Life är över nu. Dom har gjort serien i några år nu och är säkert ganska trötta på det. Hela Simple Life perioden ser dom nog som ett avslutat kapitel nu. Nicole ska ju få barn nu också så hon tycker nog det är extraskönt att serien är över!
Men dom verkar ha haft riktigt kul tillsammans i serien under alla dessa år iallafall:)Har varit kul att se på också! Dom har ju verkligen fått testa på mycket grejer som dom aldrig hade fått gjort annars, så dom är ju flera erfarenheter rikare om man säger så.
Om ni inte har fått nog av The Simple Life så kan ni se alla säsongerna HÄR.

Im gonna miss it:)

SANASAA!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Är jag helt bakom flötet eller när kom den sista säsongen ut? Har den kommit till sverige än och jag totalt missat detta?:D Och tack för alla fina kommentarer i min blogg;)

Anonym sa...

elle: Hehe... nää denna säsong har inte visats i sverige än, inte den säsongen innan heller. Men man laddar ju ner:)Jag laddar typ ner det mesta jag ser på nämligen. Men jag tycker du ska ladda ner den här säsongen! Annars, sök på youtube där brukar dom lägga ut dom flesta avsnitterna.
Good luck Elle!

Anonym sa...

Haha okej, nu kände ju jag mig dum;) Men tack iaf för tipsen..

Anonym sa...

Lite kommer det allt saknas! Det är många som tycker att det är rätt att det läggs ned men det beror nog på att de inte kan ta det för vad det är. Dessutom är det ju valfritt att titta :) Kanske inte världens bästa manus men det är ju inte heller tanken, ren underhållning är vad det är!
Kul blogg förresten!

BettY sa...

andrea: Aa jag kommer sakna det!Men fanns säkert många som störde sig på programmet också. Dom två sista säsongera var lite väl tillgjorda man märkte att dom överdrev för att göra det underhållande. Men manus har dom faktiskt inte... Men det var alltid kul att se på ändå tycker jag:)