fredag, augusti 24

Annat: Lindsay Lohan i Pop magazine höst/Vinter 2007













Eftersom Lindsay också tillhör en av mina favoritkändisar:) Så var jag bara tvungen att posta dom här coola bilderna på henne!! Hon blir så jäkla bra på bild!She really knows how to pose:)Loves it!!

>>Lindsay har haft en jäkla tur, hon kommer inte få sitta inne i flera år i fängelset som tur är, vilket hon lätt kunde fått gjort då det hon gjorde är mycket allvarligt. Tack vare sin duktiga advokat Blair Berk så kommer hon nu endast att sitta inne 1 dag. Men hon kommer även få göra samhällstjänst i 10 dagar och ha skyddstillsyn i 3 år. Hon kommer även behöva gå på en alkohol utbildning i 18 månader. Även ett drogprogram ska hon gå på och hon får inte använda droger av något slag. Hon måste även stanna på REHAB ett bra tag till också, just nu är hon ju på Cirque Lodge i Utah. Hon får inte heller umgås med personer som använder droger av nåt slag. Den 8 Januari så måste hon börja avtjäna sitt straff och den 18 Januari så måste Lindsay visa att REHAB har varit framgångsrikt.

Vad tycker ni??Fick Lindsay vad hon förtjänade??
Jag tycker att hon kunde fått en aning mer dagar i fängelset faktiskt för det hon gjorde var mycket allvarligt och hon kunde seriöst ha skadat eller t.o.m dödat någon. Men samtidigt så måste hon genomgå massa andra gjrejer istället som jag tror att hon kommer lära sig utav.
Så i slutändan så tror jag ändå att det här var det bästa för Lindsay. Jag hoppas verkligen att REHAB hjälper henne nu, tredje gången gilt. Och jag tror att hon kommer skärpa sig nu då hon vet att hon har domstolens ögon på sig. Hon verkar ha insett på allvar vilka problem hon har och försöker verkligen att göra nåt åt sitt beroende av både droger och alkohol.

Jag hoppas det ordnar sig för Lindsay och att hon löser sina problem och blir av med sitt beroende! Missbruk är inte lätt att ta sig ur...
Men jag ser iallafall fram emot hennes kommande album! Om det nu blir av.... Men det tror jag:)

9 kommentarer:

Anonym sa...

I love it! Bilderna är sjukt klockrena.

Anonym sa...

Nu har även jag en blogg:) kolla in den:)http://lovesit-allthingsglamour.blogspot.com/

Anonym sa...

Mimmi; Jag kunde inte kommentera i din blogg, så jag gör det här. De bilderna du har på "MK" i din blogg är for you information Ashley. Outfiten är hot btw! Du borde fixa så att vi som inte är medlemmar på blogspot också kan kommentera tycker jag.

Anonym sa...

Vet du nån annan sida än meccan.de som man kan kolla simple life utan att ladda ner det eftersom den e spärrad eller nåt??

Mimmi sa...

josie: ja då, de trodde jag att jag gjort, men gör de nu:) ok, får erkänna att jag inte ser skillna på dom så bra, men de spelar ingen roll, its all about the autfitt!:)

Anonym sa...

jag gillar bilderna,

Hedvig sa...

Skitsnygga bilder! Håller med dig: Lindsay blir alltid så bra på bild!

Anonym sa...

Är det någon som vet om man kan köpa det där numret av Pop magazine i Sverige typ på pressbyrån lr nått?

BettY sa...

anonym: Förmodligen så kan du köpa den på nån av pressbyråerna inom kort!Dom har säkert köpt in den.