lördag, augusti 18

Nicole och Joel ute i Washington







Nicole ser söt ut här!Snygg vardagsoutfit:)Gillar dock inte solbrillorna, hehe... Hade varit snyggare med hennes Ray Ban till som hon brukar ha!

>>Eftersom många av er har haft problem att se bilderna så länkar jag till dom istället.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.

>>Jag hoppas att ni kan se alla bilder här på bloggen nu, har nämligen laddat upp dessa igen. Är så störande när bilderna försvinner sådär bara. Jag får ladda upp dom flera gånger ibland, vet inte vad som är fel?!Aja, får hoppas att dom inte försvinner igen nu...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Kan tyvärr inte se bilderna på dina tre eller två senaste inlägg. Har du gjort nåt annorlunda för jag brukar kunna se annars. Tack för att du gör ett jättebra jobb!

Anonym sa...

HEJ, jag läste i en tidning (solo g, eller bild!) att nicole och joel hade gjort slut pga. nicole var "för klänging". Det är inte sant va? Dom ser ut att vara rätt så tillsammans :)

BettY sa...

anonym: jaha va konstigt för jag ser bilderna, men det är jättekonstigt med blogger för ibland kan bilderna försvinna bara och då måste jag ladda upp dom igen. Men testa att trycka på uppdatera på sidan så bilderna laddas om, det kan funka ibland.
Hannah: Haha nej det stämmer absolut inte. Det mesta som står i såna tidningar är bara skit, för att sälja helt enkelt. Dom är verkligen tillsammans:)

Anonym sa...

solbrillorna var iaf snyggare än tröjan hon har på sig hehe. Jag kan inte heller se en del av bilderna

Anonym sa...

Kan inte heller se bilderna. Jag gillar inte heller solglasögonen faktiskt. Det är inte ofta jag tycker något Nicole har på sig är fult, men ibland så :P Dock tycker jag tröjan var skitcool. Haha, jag läste också det där som Hannah läst i Hänt Bild (tror jag det var) att Nicole och Joel skulle ha gjort slut för att Nicole skulle varit för klängig. Alltså vilket skitsnack. Jag garvade nästan åt artikeln. Så mycket bullshit tidningarna skriver!

Hedvig sa...

Jag kan se bilderna..
Glasögonen var inte så snygga!