onsdag, augusti 15

Annat: Sienna Miller i Vogue September 2007





















Jag gillar Sienna Miller!Hon verkar ha en skön personlighet av dom intervjuer jag har sett med henne och hon har bra klädsmak också. Och nej hon har ingen stylist som många verkar tro...
Vackra bilder här på Miss Miller!Älskar den femte bilden uppifrån:)
Ser fram emot hennes klädmärke twenty8Twelve:)
Lät som en sann fashionista där haha... Men ärligt jag tror det finns många godbitar där, Sienna har känsla för sånt där och hennes syster verkar också ha det.
Tror jag ska se Factory Girl ikväll, laddade ner den för flera månader sen men har inte blivit av att jag sett den.
(Klicka på bilderna för att se dom i ett större format.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst är den=) Klassiker!

fin sienna miller va där=)

Anonym sa...

åh, jag älskar factory girl! såg din igår kväll och sen såg jag den en gång till i morse! jag har också haft den nerladdad hur länge som helst kan inte fatta att jag inte har kollat på den föränn nu. men iaf, i just love sienna miller i den filmen! puss&kram. älskar din blogg!

Anonym sa...

Hon har ju ingen hals, or neck då! Not nice .. men hon har stil