tisdag, augusti 28

Paris Hilton pratar om Nicole!

Paris Hilton ordnade ett exklusivt party på The Social House nattklubb i Las Vegas häromdagen, för att promota hennes nya jeans linje, klänningar, väskor och toppar. Etonlines Kevin Frazier var i VIP avdelningen och snackade med Paris lite och hon kunde inte låta bli att snacka om kompisen Nicole Richie som väntar sitt första barn med Joel Madden. Paris säger:

"Det är så spännande. Det är galet. Jag kan inte fatta att min bästa kompis ska få barn!!"

Och om nya klädlinjen så sa hon såhär: "Det är verkligen som en dröm som blir sann."

Paris nya klädlinje kommer att finnas på Macy's och Nordstrom på Torsdag den 30 Augusti. Paris säger också att "kläderna är helt i min stil. Folk gillar verkligen mitt sortiment, så det är väldigt roligt!"

2 kommentarer:

Hedvig sa...

Ligger Macy´s och Nordstrom i Stockholm? (förlåt att jag inte vet..)

BettY sa...

hedvig: nää tyvärr det ligger inte i Stockholm. Är två amerikanska varuhus.