onsdag, april 4

Hilary Duff nämner Nicole

Hilary har ett nytt album ute i butikerna nu och håller just nu på att promotar det och då passar hon på att snacka lite om sitt ex Joel Madden och hans flickvän Nicole Richie.
Duff säger: "Vi är inte så bra vänner längre som vi var förut. Vi hade ett jätte bra förhållande, och jag kommer alltid att bry mig om honom och önska honom lycka. Det är lite jobbigt bara att han dejtar någon som är känd nu också, för då försöker folk komma på att det skulle pågå bråk och sånt mellan oss."

En del verkar tro att Hilarys låt "Gypsy" är om Nicole, men det stämmer inte. Hilary skrev den tillsammans med sin syster Haylie. Den handlar om hennes föräldrars skilsmässa som pågick förra året och det hölls väldigt tyst om det. "Det här är lite jobbigt att prata om," säger Hilary angående hennes föräldrars splittring. "Av någon anledning, så tyckte jag att det var pinsamt att min familj inte var perfekt och att någon kvinna hade avslöjat allt."

Låten Stranger var också inspirerad av Hilarys turbulenta familjeliv dom senaste 12 månaderna.
"Stranger är en låt som jag skrev om min mamma, hur hon måste känna sig när hon är runt min pappa," säger hon. "Jag skrev den på ett sätt så att man trodde att det var om ett förhållande som jag var i, för jag ville inte att folk skulle få reda på något om mina föräldrar. Men jag inser att det ändå är väldigt många personer som kan känna igen sig i det som jag har gått igenom."

Om hennes eget förhållande med Joel Madden så tillägger Duff: "Alla gjorde en stor grej utav att han var mycket äldre än mig. Jag var typ 16 och han var 25. Men jag tyckte inte att det var en så stor grej. Jag gick aldrig på gymnasiet, hur ska jag kunna träffa någon i min egen ålder?Vad skulle vi snacka om?

Den handlade inte så mycket om Nicole men jag tyckte det var ganska intressant iallafall. Jag håller med om det Hilary säger. Att tidningarna bara vill ha något att skriva om i princip och därför så kommer dom på massa saker som inte stämmer. Men så är det om man är kändis. Sen att Hilary och Joel dejtade även fast det var så stor ålders skillnad mellan dom, tycker inte jag var nåt konstigt iallafall. För hon har ju inte gått på gymnasiet så det blir väl så att hon umgås mest med äldre personer, så då är det ju inte så konstigt att hon dejtar en som är mycket äldre. Hon verkar ganska mogen för sin ålder också. Men pressen hittar alltid något som dom måste störa sig på hos kändisarna.

Inga kommentarer: