onsdag, april 18

Nicole och hennes Scarfar

Att Nicole gillar scarfar har nog ingen undgått. Hon har väldigt många olika färgkombinationer och mönster. Här ovan har jag gjort ett kollage på dom olika scarfarna som Nicole brukar ha. Vilken tycker ni är snyggast?Jag tycker Missoni scarfen är snygg, tredje raden uppifrån, första ifrån vänster. Pucci scarfen och döskalle scarfen är inte så fel heller:)
(Klicka på bilden för att se den i ett större format.)

>>Uppdaterade med en ny bild i Balenciaga kollaget. Det är den svart vit randiga väskan i mitten ungefär. Check it out HERE.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Niinii: Någon verkar nog vara ett Nicole fan :P hon är gulligt =)

www.enjoylife.blogg.se

Anonym sa...

Ninnii:hehe aa man får nog intrycket att jag är värsta fanet av henne när man ser min sida. Men jag gör det mest för jag tycker det är kul!Finns så få svenska kändisbloggar också:)Men visst gillar jag henne!

Anonym sa...

tycker den här nicole -sidan är mkt bättre än dom amerikanska.. =)

Lizzie sa...

paula:vad roligt att du tycker det:)

Anonym sa...

jaa, din sida är jättebra :)
Alla scarfar är skitsnygga men jag tycker nog som du att den dät Missoni scarfen var snyggast :) kram