måndag, april 30

Nicole och Joel vid Bondi Beach och Taronga Park Zoo i Sydney










Jag som trodde att dom skulle resa hem, men jag hade fel...Här går dom runt vid Bondi Beach i Sydney. Dom ser lyckliga ut:)Härligt!Nicole kör på en liknande outfit som hon hade häromdagen. Kort klänning och svarta strumpbyxor. Riktigt snyggt tycker jag!I like:)Det passade bra med dom snygga röda pumpsen till och scarfen runt huvudet!Det passar Nicole bra i!Jag önskar att jag också kunde bära upp en sån outfit sådär bra:)

>>Update:Lade in bilderna i bättre kvalitet!Dom besöker även Toranga Zoo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det verkar vara en top från sass & bide som hon var på sig. den finns på my-wardrobe nu. vad praktiskt att vara kort så man kan använda toppar som klänningar.

Anonym sa...

lilla my:jaha då vet jag det!Den var snygg:)Sån skulle jag vilja ha!