torsdag, april 26

Nicole Hostar ett Armani Party tillsammans med Lindsay och Paris












Nicole ser såå bra ut här!!Hennes hår ser jättefint ut och klänningen gillade jag också!!Ovanligt att se Nicole tillsammans med Lindsay, det var jätte länge sen som man såg dom tillsammans på ett event sådär. Pressen har ju kommit på en massa saker om dessa tre just nu, att Nicole och Paris egentligen inte är kompisar utan att dom bara låsas vara det i nya säsongen av The Simple Life. Men här syns dom ju skrattandes tillsammans, så jag tror allt är ett påhitt bara. Har hört att det skulle pågå nåt bråk mellan Paris och Lindsay också, men jag antar att pressen bara har kommit på det också och gör det till en större grej än vad det är. Men dom har säkert haft sina små fajter, hehe...
Nicole ser iallfall bäst ut här tycker jag, helt klart!
What's up with Lindsay's tan btw??inte så snyggt...
>>Detta var lanseringen av en ny Solglasögon Kollektion signerat Armani

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig, nicole är värkligen helt underbar!

Exakt, vad är det med Lindsays tan.. :S
Annars var hennes klänning snygg :)
Det skulle va kul om Nicole och hon är bra kompisar igen, som de var förut :)

Anonym sa...

hedvig:aa visst är hon:)Joo, asså kolla på hennes ben, vad omjämn hennes tan är. Det är liksom inte jämnt utfördelat om man säger så. Men visst, klänningen var fin!Nicole och Lindsay är säkert kompisar, bara att dom inte umgås lika mycket nu tror jag som förr.

Anonym sa...

Nicole är lika snygg som vanligt. Jättefin i håret, satt i extensions igen ser jag.. Jag har egentligen inget emot Lindsay, men hon har börjat se väldigt plastig ut, jag tycker hon ser mer och mer plastig ut på varje nytt kort som kommer på henne..

Lizzie sa...

paula:aa hon sätter i extensions om vartannat verkligen:)Kan hålla med om att Lindsay ser en aning plastig ut. Hon ser väldigt sliten ut nu tycker jag. Hon lever nog inte så sunt.