onsdag, april 11

Nicole och Joel på väg till hårsalongen Neil George i Beverly Hills






Man ser inte Nicole ute lika ofta nu tycker jag sedan hon blev tillsammans med Joel. Förr så var det ofta nya candids bilder på henne men nu är det mer sällan. Jag antar att hon gillar att vara hemma lite mer nu när hon har pojkvän och så...Men men..Har ni tänkt på att Nicole ofta har svart på sig nuförtiden?Hon hade det rätt sällan förut, men det kanske har att göra med att Joel alltid har det, man påverkas nog lite av sin partner tror jag. Men Nicole var fin här, jag gillar tröjklänningen eller vad man ska kalla det för, mönstret var fint!

Update:Lade in tre nya bilder som är lite tydligare:)Nicole besökte den trendiga hårsalongen Neil George.

2 kommentarer:

Anonym sa...

mm, fin dräkt... Kolla in ett fint bildspel på den här sidan: http://www.people.com/people/gallery/0,,1119483,00.html

BettY sa...

pyret:aa det där bildspelet har jag sett:)I like it!