onsdag, april 4

Nicole och Joel lämnar Mr. Chow i Beverly Hills







Det var ett tag sedan nu som man såg candids bilder på Nicole, så det är kul att det kommer lite nya:)Här lämnar Nicole och Joel Mr. Chow igår. Ser ut som dom gick ut bakvägen. Men det spelar ingen roll, paparazzina är där iallafall, dom kan alla gömställen.
Nicole ser riktigt snygg ut här!Jag gillar hennes outfit, lite rock chick sådär...dom matchar varandra bra!Chanelväskan hon har är så snygg!Den skulle jag inte tacka nej till...Nicoles frisyr ser riktigt bra ut här, hon passar i lugg tycker jag!
Finns även lite videoklipp som jag länkar till här under:

>>Video från tmz.com när Nicole och Joel lämnar Mr. Chow
>>Video från X17online.com samma som ovan

Update: Lade in två nya bilder

3 kommentarer:

Anonym sa...

ser att hon kör på döskallescarfen igen, den som jag trodde hade gjort sitt, menmen då kan man alltså använda sin även i år!

Anonym sa...

pyret:Jag tycker att döscalle scarfen funkar för jämnan. Även fast det kanske inte är det hetaste valet för våren så gillar jag den fortfarande!Man ska köra sin egen stil liksom:)

Anonym sa...

ååh älskar hennes chanel väska!