torsdag, april 19

Är Nicole och Paris ovänner egentligen?

I den senaste säsongen av "The Simple Life 5: Goes to Camp," så var det meningen att man skulle få se Nicole och Paris återförenas som bästa vänner igen. Men det verkar inte riktigt vara sant.
En stor del av introt till serien var filmat den 11 April på Kitson i LA. Kameramännen kom runt 9 på morgonen för att förbereda inspelningen när Nicole och Paris ska anlända till butiken i en stor gul skolbuss som kallas "Camp Shawnee." Men runt halv tolv några timmar senare alltså så var det bara Nicole som hade dykt upp och var redo att spela in. Paris syntes inte till. Nicole var irriterad och sa till crewet: "Varför är jag alltid den som är i tid och hon alltid den som är försenad?Jag är trött på den här skiten." Under tiden så gick Nicole över gatan till Newsroom Café med en kompis och väntade på att Paris skulle dyka upp. Nicole hördes säga såhär på mobilen: "Nu måste hon fixa sitt smink och hennes hår, lita på mig när jag säger att det kommer att ta minst en timme till." Det visade sig att Nicole hade rätt, Paris var inte bara försenad utan det visade sig att klänningen som Paris skulle ha behövde strykas, men hon kunde inte göra det själv utan det var en person som jobbade på Kitson som fick göra det åt henne.

Paris var noga med att det var just den gröna klänningen som hon hade på sig i introt eftersom den är med i hennes kommande kollektion. När tjejerna väl skulle börja spela in scenen, som dom fick ta om flera gånger. Så pratade dom knappt med varandra. Ett vittne säger till Celebrity Babylon: "Paris var ganska omedveten, det var Nicole som hela tiden var lite småsur på henne." Regisören sa hela tiden till dom: "Le nu!Visa lite tänder nu!"

Jag kan tänka mig att det stämmer. Paris verkar vara en riktigt Diva. Jag kan förstå att Nicole stör sig på henne när hon inte passar tiden sådär. Det skulle jag också göra, det är oprofessionellt. Paris verkar tro att hon kan beteé sig hur som helst....
Dom syns ju inte så ofta privat tillsammans nuförtiden heller, så det skulle inte förvåna mig om det var så att Nicole och Paris inte är så goda vänner som dom försöker få folk att tro att dom är. Men men, detta kan bara vara ett påhitt av pressen också...