fredag, april 27

Nicole lämnar gymmet




Nicole var och tränade i hela tre timmar på ett gym i West Hollywood som Cameron Diaz också tränar på. Hon körde tydligen lite styrketräning och sånt. Jag borde också börja träna mer asså, har blivit lite lat den senaste tiden hehe...Nicole ser fräsh ut här för att ha tränat så länge måste jag säga:)

>>Update: Jag la in två nya bilder. Han på översta bilden är nog Nicoles tränare tror jag!

>>HÄR kan man se en video från TMZ när Nicole är på väg till gymmet. Väldigt mycket paparazzis, mycket mer än när Cameron Diaz är där t.o.m. Cameron och Nicole har samma tränare också som heter Teddy Bass, som försöker få bort paparazzina som gott som möjligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

kul idé att ha en blogg om bara nicole:)

Anonym sa...

linn:aa tyckte jag med:)