onsdag, april 4

Nicoles tid i rätten är framskjuten

Tidningen OK! har blivit medelade att Nicole, som skulle ha varit i rätten igår för hennes arrestering i December. Kommer nu ha en extra månad på sig för att förbereda sig inför det. Källor bekräftar till OK! att det nya datumet är den 30 April.

Jag undrar om Nicole kommer dyka upp i tingsrätten eller om det är hennes advokat som gör det bara... Men hon riskerar ju faktiskt fängelse så hon kommer nog dyka upp. Jag hoppas det går bra för Nicole iallafall!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej! hittade din blogg nu precis och måste säga att den är jätte bra! keep up the good work tjejen! ääälskar nicole richie, eller hennes stil rättare sagt, så fortsätt posta massa snygga bilder på nicole! skit kul =)

Anonym sa...

isabelle:Vad roligt att du gillar min blogg!!Jag lovar, ska fortsätta posta massa snygga bilder på henne:)Roligt att det är lite fler än jag därute som gillar Nicole!