onsdag, april 11

Intervju med Nicole och Paris om nya säsongen av The Simple Life 5: Goes To Camp

Hur förberedde ni er inför lägret?

Richie: Vi förberedde oss faktiskt inte. Som jag antar var ett problem eftersom vi gick runt i högklackat och kläder som egentligen inte passar så bra att ha på ett läger. Men under fitness lägret så hade vi på oss mjukiskläder, vilket var skönt.

Hilton: Vi hade roligt med alla som var med på lägret. Alla läger var helt olika. Vi gjorde alla utmaningar som dom behövde göra. Vi var ju tvungna att bo med dom i samma rum, så vi levde i princip ett lägerliv. Det var tufft, att inte ha någon mobil och vara ifrån vänner och familj, men vi hade varandra så det var väldigt kul!

Ingen av er var på läger som barn. Vad tyckte ni om den här erfarenheten?

Richie: Det var intressant. Det är verkligen ingenting för mig. Jag är ingen lägertjej precis. Men jag är glad att jag testade det. Jag gillar att testa nya grejer.

Hilton: Det är nog annorlunda att vara en lägerledare än att behöva åka på läger som barn. Men jag vet inte. Jag gillade inte läger livet så mycket heller. Jag åker hellre till Europa under sommaren.

Ni två har haft lite upp och nedgångar i er vänskap. Hur är det nu?

Hilton: Vi har varit vänner sedan vi var 2 år gamla. Jag har ingen annan kompis som jag har känt så länge. Hon är min syster. Alla bråkar, men eftersom vi är kända så skrivs det om det och folk vrider och vänder på allting, så mycket stämmer ju inte. Media kommer bara upp med massa dumma saker, men man måste lära sig att inte bry sig om vad de skriver. Vi är ju vänner och vi vet sanningen.

Richie: Jag vet inte om det var någon speciell grej som var värst, men jag menar, folk gjorde verkligen en stor grej av det. Det var Team Paris och Team Nicole tröjor. Vi gjorde inte dom. Det var lite pinsamt när folk bad om min autograf och de ville att jag skulle skriva den på dom tröjorna. Men det tänker jag ju inte göra. (Paris fnittrar.) Det är sant!Det är ju inte så att jag tänker skriva på en Team Nicole tröja som säger, ja, jag är emot Paris eller nåt sånt. Även om det står om det i pressen så betyder det inte att jag vill att det ska ska göra det. Vi blev helt enkelt ovänner och det råkade bli en stor grej i pressen, men det var inte alls mitt val att det skulle bli så såklart. Och att vi nu faktiskt är vänner igen, så är det inte mitt val heller att det hamnar i tidningar och att alla vet om det. Jag menar, vi är bara människor och vi hamnar i bråk biland, sånt händer. Men detta är det ända stora bråket som vi har haft på 23 år, så jag antar att det är bra.

Vad är det som gör att "The Simple Life" blivit så populärt?

Hilton: Att det bara är om två vänner som är tillsammans och jag tror att folk kan relatera till det, för alla har ju en bästa kompis. Vi har vårt hemliga språk och våra hemliga blickar med varandra och vi har helt enkelt roligt ihop! Jag vet inte, men jag tror det är svårt att hitta såna personer som kan vara sådär när dom är tillsammans.

Richie: Jag tror att folk från början trodde att: "Oh, det här kommer att handla om två bortskämda blonda tjejer som inte vet hur man gör nånting och skämtar om folk," och det är inte vad det handlar om. Om det är nåt som vi skämtar om så är det oss själva. Vi är väldigt olika, så det är en bra balans mellan oss. Hon är bra på saker som jag kan vara dålig på och jag är bra på saker som hon kan vara dålig på och i och med det så passar vi så bra ihop.

Vad har showen lärt er om livet och om varandra?

Hilton: Jag har ju gjort showen i fem säsonger, så jag har definitivt lärt mig mycket. Jag har rest runt i världen och träffat massa olika familjer och personer och, jag vet inte men det har jag lärt mig mycket av. Med eftersom jag har känt Nicole i hela mitt liv så visste jag redan allting om henne. Men också att vi kan överleva varenda situation och att vi har roligt så länge vi är tillsammans.

Richie: Det är roligt för många personer, hur nära dom än är, så när man spenderar så mycket tid som man gör med en person, så börjar man se deras vanor och man bara uhh, Jag kan inte spendera såhär mycket tid med någon. Men jag älskar att vara med henne och vi har så roligt, så jag ser allt som en rolig grej bara.

Hur påverkar era rättsliga problem era projekt?(Hilton och Richie var båda arresterade förra året för att ha kört under påverkan.)

Richie: Det kommer vi inte att prata om.

Rätt bra intervju tycker jag!Jag undrar om det finns något videoklipp ifrån detta. Då postar jag det här såklart:)

Inga kommentarer: