tisdag, maj 8

På Semester På Turkiet


9 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt, hoppas du får det super. kram

Anonym sa...

Hoppas du får det jättebra <3
kommer sakna bloggen.. :P

Anonym sa...

ÄNTLIGEN!, så har jag hittat en person som skriver mycket om Nicole Richie. tacktacktack, för att du har denna sida & delar med dig så mycket ;> jag har letat efter information om N.R väldigt länge men har inte fått reda på så mycket.
jag riktigt älskar Nicole Richie & hela hennes stil, tänk om man bara hade råd med alla kläder, väskor, smycken, skor m.m som hon har! ;o det hade varit jevligt najs. jag kan också säga att, jag är helgalen i henne & att jag är riktigt glad för att du har skapat denna sida. jag går in på den dagligen eller flera gånger om dagen till & med ^^ haha.
det jag mest ville säga var.. TACK ;*

Anonym sa...

Jag måste fråga ifall du brukar hjälpa andra att fixa till deras layouter? Jag fullkomligt älskar din layout på ultimatenicole och bettylovesit, men lyckas inte riktigt helt och hållet. Du kan svara här.

Anonym sa...

UPPDATERA

Anonym sa...

Åhh vad jag saknar dej och din blogg! Nu får du allt ta och komma hem! :) / Frida

Anonym sa...

vart är du nånstans?

Anonym sa...

Bettsan hoppas att du har det skoj i Turkiet, sola för mig med ! Kram.

Anonym sa...

BettY:Tack för alla kommentarerna!!Roligt att jag har några trogivna läsare:):)Jag ska uppdatera nu med massa nytt om Nicole!anonym:Vad roligt att du gillar min layout:)Jag kan gärna hjälpa dig med din layout. Har du någon blogg eller så? så att jag kan skriva till dig hur man gör å så. Hjälper dig gärna:)
Kram allihopa!!
/BettY