tisdag, maj 29

Ladda ner The Simple Life

>>Som ni alla nog vet så var det premiär igår för The Simple Life 5: Goes To Camp på E! i USA.
Jag håller just nu på att ladda ner avsnittet, och hur man gör det kan ni läsa HÄR. Jag skrev den guiden för några månader så stär står allting om hur man gör.
HÄR är länken till sidan där man laddar ner själva avsnittet. Jag håller just nu på att ladda ner det så jag hoppas att det blir färdigt snart:)Det är bara att fråga på om ni har några frågor!
XoXo BettY

14 kommentarer:

Anonym sa...

Jag laddade ner det imorse och har redan sett det 2 ggr haha.. helt underbart är det!

BettY sa...

anonym:jaha vad kul!!Jag har inte hunnit göra det förens ens nu för jag har varit i skolan nämligen..

Anonym sa...

vad är jag ska trycka på för att ladda ner på den sidan du länkade?

BettY sa...

anonym:Du ska trycka på download knappen. Det är en blå ruta där det står DOWNLOAD med vit text.

Anonym sa...

jag har redan sett det. :) jätte roligt"

Anonym sa...

när jag trycker på download så öppnas iTunes fast där händer det inget. Vad gör jag fel? Finns det nåt annat sätt, vill så gärna se simple life? tack

BettY sa...

cassandra:Aa gjorde det nyss också!!Såå bra:)
anonym: itunes?konstigt. Men ta öppna med å sen tar ju bittornado bara. Sen borde det laddas ner.

Anonym sa...

Anonym: Här kan du prova

Anonym sa...

Oj glömde visst länken haha http://www.mininova.org/get/727306

Anonym sa...

och då väljer du bara öppna så ska det öppnas och börja ladda ner

BettY sa...

Läs Mina nya inlägg så har jag länkat till en annan sida där man kan ladda ner utan att man behöver nåt nedladdningsprogram:)Superlätt!

Anonym sa...

okej jag ska prova. tack för tipset. keep up the good work!!!

Anonym sa...

okej jag ska prova. tack för tipset. keep up the good work!!!

Anonym sa...

okej jag ska prova. tack för tipset. keep up the good work!!!