onsdag, maj 23

Nicole var definitivt inne på Rehab

Det skrivs mycket om Nicole just nu om hon var inne på REHAB eller inte. Men enligt perezhilton.com så var hon definitivt på REHAB. Jag tror att detta kan vara mycket möjligt för Perez brukar ofta ha väldigt bra källor när det kommer till sånt här. Det brukar faktiskt stämma. Så här står det på hans sida:
Trots det försiktiga förnekandet av Nicoles rep. så står källorna på The National Enquirer och Star magazine fast vid sitt påstående till 100%, att stjärnan nyligen sökte hjälp för anorexia och missbruk av piller.
"Vi förstod att Nicoles rep. skulle förneka detta," säger en källa till perezhilton.com. "Fast vi har väldigt bra källor."
Tidningarna har t.o.m. bildbevis.
Både The National Enguirer och Star har bilder på när Nicole anländer till Beau Monde Treatment Center i Corona Del Mar i Kalifornien den 19 Maj.

Då kan man inte förneka att detta stämmer eller inte.

Enligt tidningarna så checkade Nicole in för första gången den 11 Maj. "Och ja, hon är hemma nu," säger en källa från tidningarna. "Som vi skrev i våran artikel, så får hon behandling som en utskriven patient."

Vad tror ni egentligen?Förnekar Nicoles rep. allting bara?Eller har tidningarna kommit på detta?Jag tror nog mer på det förstnämnda...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hrm..jadu! Det är ju bra ifall hon är på rehab, så hon kan gå upp lite i vikt.
Jag vet inte vem jag ska tro på :P

Anonym sa...

Jag tror att det är sant.. Synd om henne!

Anonym sa...

mmm...jag har legat inne på behandling för anorexi, och nicole är smalare än jag...så det stämmer nog. tycker dock mycket synd om henne, jag hade inte direkt velat att världen skulle veta om jag var inlagd eller inte...