onsdag, maj 23

Nicole är inne på Rehab

Vi har undrat ett tag nu var Nicole kan befinna sig, och nu vet vi det.
Hon är på REHAB.
Enligt National Enquirer och Star magazine så har Nicole lagt in sig på REHAB och vägde bara 41 kilo när hon kom in. Hon behandlas för ätstörningar och missbruk av piller.
Nicole checkade in den 11 Maj på Beau Monde Treatment Center i Corona Del Mar i Kalifornien, för att göra något åt hennes anorexia och hennes beroende av piller, rapporterar tidningarna.
När hon anlände till kliniken så vägde den 1,55 m långa stjärnan bara 41 kilo och hon var i tårar när hon kom dit för att hon ännu en gång hade förlorat kontrollen över sitt liv, säger en insider.

"Nicole har mått dåligt dom senaste månaderna," säger en källa. "Hennes vikt har rasat."
Insiders säger att Nicole spenderade hennes första dagar på den snobbiga kliniken i avgiftning. Sedan började hon med behandlingen, men som utskriven patient.

På morgonen den 19 maj så såg National Enquirer och Star magazine när Nicole anlände till kliniken i Kalifornien med en övernattnings väska.
Hon körde in med en Mercedes G Wagon runt 10 på morgonen.

Jag tror absolut på att detta kan stämma. Det är nog därför som vi inte har sett några bilder på Nicole den senaste tiden, för någon bild brukar man ju alltid se av henne annars. Hon håller väl huvudet ganska lågt nu när hon är inne på REHAB. Jag är glad att hon har tagit tag i sitt problem nu. Det är chokerande att hon bara vägde 41 kilo!!Jag tycker ändå att Nicole har sett en aning hälsosammare ut den senare tiden, men tydligen inte...
Jag hoppas att Nicole blir bra så snart som möjligt och jag önskar henne all lycka till!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa, värkligen! Undrar hur det är med Joels och hennes förhållande..

Anonym sa...

hedvig:Jag tror det är bra mellan Joel och Nicole, det ryktas ju om att dom ska gifta sig snart också...Vi får vänta å se hur det går med det:)