tisdag, maj 1

Nicole Style

Hittade det här snygga kollaget på en hemsida. Det stod även var det var för märken på dom och var man kan hitta billigare versioner på några av dessa so here it goes:

1. Nicoles egna shortsdress kommer ifrån McQ och kostar 524 dollar på electricladyland.com. Men vi hittade en billigare på topshop som ni kan se här över för 80 dollar på topshop.com.

2. Nicoles svarta mellanstora Balenciaga har varit populär i många år nu. Men denna väska från Linea Pelle påminner lite om Balenciagan och den blir din för 172,50 dollar på lineapelle.com.

3. Den här färgglada klänningen från Emilio Pucci stack verkligen ut i mängden när den visades på catwalken för några månader sen. När du har den här så kommer du verkligen att synas. Den finns på net-a-porter.com för 5220 dollar.

4. Dessa snygga Christian Louboutin skor är en av Nicoles favoriter. Dom kostar 720 dollar på Saks.

5. Dom snygga stora solbrillorna kommer ifrån Marc by Marc Jacobs och finns på intermix.com för 85 dollar.

6. Dessa snygga hudfärgade skor ser precis ut som ett par äkta Christian Louboutin, med dom kommer ifrån Pelle Moda och finns på piperlime.com för 114,99 dollar.

7. För att göra outfiten en aning roligare så har vi det här snygga gulskärpet att sätta i midjan. Det är ifrån forever21.com och kostar 6,80 dollar.

Jag vet att detta är utanför allas budget. Det mesta här har man ju inte råd med. Men jag tyckte det var kul att posta iallafall:)Man kan ju alltid drömma sig bort ett tag, haha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej. för det första älskar jag din blogg och för det andra ville jag bara säga att dom svarta skorna (nr 4) finns i en budget-variant på asos.com för ungefär 500 spänn. ha det bra, haj! /jes.

Anonym sa...

jes:åå tack!vad roligt:)aaa jag tror jag har sett dom där faktiskt!Men tack för tipset iallafall.