tisdag, maj 8

Utdrag från Harper's Bazaar

Här under är lite saker som Nicole har sagt i intervjun av den kommande Harper's Bazaar.

Om hennes problem med att följa lagen: "Varje misstag man gör så finns det konsekvenser och jag tar det på allvar."

Om att vara laglig: "Uppenbarligen är jag det inte. Annars skulle jag kunna segla fram utan problem. Jag åker fast för allt."

Om hennes planer i livet: "Min plan var inte att bli en kändis. Min plan var att bli en sångare och en underhållare. Jag ville gå på New York Universitet och studera musikal teater, uppträda på Broadway och släppa ett album. Tyvärr så började det skita sig för mig när jag var tonåring."

Om hennes vänner: "Detta år så har min största kamp varit att inse att några personer i mitt liv som står mig nära, inte är så bra för mig. Jag är en tjej, jag älskar att skvallra men när jag hör personer som jag betraktar som vänner, snackar om mig, så sårar det mig verkligen. Det är inte så att dom säger 'mår Nicole bra?' det är mer, 'Jag hörde att Nicole blah-blah."

Om hennes forna stylist Rachel Zoe: "Dom flesta tror nog att Rachel stylade mig varje dag, så fort jag gick ut, att jag var hennes barbie typ. Men det stämmer inte. Hon klädde mig bara vid events."

Om Zoe's kändisskap har påverkat deras förhållande: "Ja, det tycker jag. Jag har aldrig träffat en stylist som har en publicist och en agent."

Om hennes kärlek för Rock 'n' roll stilen: "Jag gillar verkligen blekt, och jag gillar verkligen blankt, jag gillar personer som nästan ser lite hemlösa ut. Om det hade varit förr så hade det varit David Bowie, Jimi Hendrix."

Roligt att Nicole hade planer på att bli en musikal artist och uppträda på Broadway å sånt, det trodde man inte... Verkar som om Nicole är lite besviken på var hon är idag. Hon hade hellre velat satsa på musiken och blivit en underhållare. Men förhoppningsvis så kanske hon kan satsa på det mer i framtiden isåfall. Men Nicole var nog riktigt vild och galen i tonåren kan jag tänka mig, för om hon inte hade varit det så hade hon säkert studerat vidare och blivit det hon velat. Nicole är nog lite rädd att bli ihågkommen som tjejen som bara var känd för att vara känd också. Men så tror jag absolut inte att det blir!Hon har ju massa planer framöver, får hoppas att hon fullföljer dom också:)

>>Update:Lade in lite fler bilder HÄR.

Inga kommentarer: