fredag, maj 18

Var Nicole en diva under inspelningen av nya säsongen av The Simple Life?

Nicole Richie var tydligen en riktigt diva under inspelningen av den femte säsongen av The Simple Life. Nicole var konstant sen till inspelningen, och när hon väl dök upp så gav hon producenterna en deadline, hon sa: "Ni har mig bara för en timme eller två."

Det blev ännu värre när dom skulle filma dom sista scenerna för säsongen. När introt till serien skulle spelas in så var Nicole flera timmar försenad med pojkvännen Joel Madden. Hon gav producenterna ännu en omöjlig deadline och detta gjorde att att ett bråk uppstod och producenterna fick ringa hennes agenter för att försöka hålla henne kvar på inspelningen.

Enligt Nicoles rep. så har rykten som dessa funnits sedan inspelningen började. Hon säger att Nicole var professionell under inspelningen och att säsongen blev inspelad i tid.

Jag kan tänka mig att Nicole kan vara lite divig då och då men detta är nog bara nåt som är påhittat tror jag. Det hände säkert någongång att hon var försenad men att bråk och sånt uppstod pga det stämmer nog inte. Nicole gjorde nog sitt jobb som hon skulle!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läste i Frida häromdagen att Paris och nicole håller på att spela in den 4:de säsongen.. Det är fel eller?
ha det bra kram <3

Anonym sa...

hedvig:aa det är fel, det är den femte säsongen som precis är färdiginspelad nu.