onsdag, maj 2

Nicole Richie en riktigt diva?

Den smala stjärnan är känd för att inte göra nånting praktisk taget. Förutom att vara en party tjej. Men hon kan lägga till diva på sitt CV efter helgens MTV Australia Video Music Awards.
Enligt källor så var Nicole den enda av dom som presenterade som inte var på genrepet. Hon lämnade inte omklädningsrummet på hela dagen, och inte ens hennes pojkvän Joel Madden kunde få ut henne därifrån.
Nicole får mycket pengar för hennes framträdanden på olika events som är annordnade av olika arrangörer som förväntar sig att Nicole gör jobbet korrekt. Men tydligen så känner hon att hennes jobb är att beté sig illa i varje jobb hon gör. Precis som i hennes reality serie "The Simple Life." Andra större namn såsom Pink och Fergie deltog i genrepet utan att klaga.

Det har rapporteras att hennes ledning hade ganska höga krav angående hennes omklädningsrum. Det skulle tydligen vara riktigt stort.
Nicole upprörde fans redan när hon anlände till Sydney. Då hon inte skrev några autografer till hennes fans som hade väntat upp till 48 timmar för att få en glimt av sin idol.

En annan känd presenterare på galan, Kristin Cavallari. Hennes kändisskap ifrågasätts ännu mer eftersom hon blev känd efter att ha varit med på TV showen Launga Beach. Enligt källor så avstod hon också från att göra publicitet och beter sig också som hon vore en "prinsessa."

Jag tror det mesta av det som står här stämmer faktiskt, tyvärr... Jag har läst på andra sidor att Nicoles fans aldrig fick chansen att få någon autograf av henne och att hon inte var så trevlig mot sina fans som hon borde ha varit. Det förvånar mig lite att Nicole inte är mer generös mot sina fans. Hon borde ju verkligen uppskatta att hon har några tycker jag...Jag hoppas att Nicole skärper sig när det gäller detta i fortsättningen och slutar att beté sig som en diva!

4 kommentarer:

Anonym sa...

mm, jag också!

Anonym sa...

Ja det är hon säkert!

Anonym sa...

Hej, jättebra blogg! Vart får du alla dina bilder ifrån? :)

Anonym sa...

frida:tack tack!Jag har mina källor hehe...