lördag, maj 19

Nicole och Paris Make-up Scene


Här får man se när Nicole och Paris möts upp för första gången framför kameran. Förra säsongen slutade ju med att Nicole och Paris satt sig ner och försökte lösa sina problem, och jag antar att det här är det första man får se sen i den nya säsongen. När dom bestämmer sig för att bli vänner igen. Scenen kanske var en aning planerad tror jag, men det är trevligt att se dom tillsammans igen framför kameran som vänner!
Nya säsongen börjar näst nästa vecka. Måndagen den 28 Maj alltså:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

VILKEN TIIID? :D:D:D

BettY sa...

hedvig:Det börjar i USA då, så jag laddar ner avsnittet dagen efter. Jag kan länka till sidan där du kan ladda ner avsnittet:)Jag skriver mer om det på bloggen då!

Anonym sa...

Bra blogg måste jag säga, inte hunnit läsa så mkt men det är asbra att du skriver om Nicole :) keep it up :)

Anonym sa...

Scenen är verkligen inövad heheh :) Bad acting, men de är skoj att de är vänner igen.

BettY sa...

haris:aa jag vet..hehe, men det e kul att se dom tillsammans igen iallafall!