måndag, maj 21

Svar angående The Simple Life

Många har frågat mig när The Simple Life 5 börjar visas i Sverige. Jag vet tyvärr inte när det börjar i Sverige. Än så länge har dom tre första säsongerna visats bara. Så säsong 4 antar jag att dom visar först isåfall innan dom visar säsong 5.
Jag tror att TV3 eller Kanal 6 kommer att köpa in säsong 4 inom kort, och senare säsong 5. Men eftersom jag laddar ner serien så behöver jag inte vänta på att någon svensk kanal ska köpa in dom nya säsongerna.

Jag rekomenderar er att ladda ner The Simple Life!HÄR har jag gjort en guide på hur man kan ladda ner det. Så för er som inte har sett säsong 4 än så tycker jag att ni ska ladda ner alla avsnitten. Ni ser hur man gör på länken ovan.
Annars så kan man ladda ner dom rätt lätt på DENNA sida. Det är en Paris Hilton sida, som dom har lagt upp dom flesta avsnitten av säsong 4. Där är det rätt lätt att ladda ner. Men jag kommer med mer information nästa måndag när The Simple säsong 5 börjar visas. Då kan jag förklara mer hur man laddar ner den nya säsongen för er som redan sett dom tidigare.

Hoppas detta var till lite hjälp iallafall!
//BettY

Inga kommentarer: