onsdag, maj 23

Nicole är inte på Rehab enligt hennes rep.

Nicole Richies rep. förnekar rapporterna att hon skulle ha lagt in sig på REHAB.
"Hon är inte på REHAB," säger hennes rep. till Usmagazine.com. "Hon är hemma i Glendale. Nykterhet är en pågående process men hon är nykter."
I december förra året så blev Nicole, 25 arresterad för att ha kört under påverkan och på fel sida av vägen i Kalifornien.
2002 så fick Nicole domen att ha 3-års skyddstillsyn för att ha kört påverkad, och hennes körkort indraget i ett år. Sex månader senare så arresterades hon igen, för att hon hade heroin på sig och för att hon körde med ett indraget körkort.
Händelsen fick henne att lägga in sig på REHAB för sitt drogmissbruk.

"Jag var som en sopkorg, jag tog allting," sa hon senare på The Oprah Winfrey show.
Hon berättade även för Oprah att hennes spiral nedåt och användandet av droger började när hennes föräldrar skulle skilja sig. "Jag försökte definitivt att dölja min smärta," sa hon. "Jag hade ingen aning om att jag mådde så dåligt."
Nicoles rep. bekräftar att Nicole fortfarande går hos sin terapist vid centret där hon tidigare blev behandlad för hennes missbruk.

Den 8 Juni så ska hon infinna sig i rätten efter förra årets arrestering.

Inga kommentarer: