onsdag, augusti 1

Nicole pratar ut i OK!

Roligt att Nicole börjar synas mer och mer i media nu. Hon har synts så lite dom senaste månaderna... Det här är också en chans för henne att förklara vad som har pågått det senaste året och berätta att hon tar sin DUI på stort allvar. Så här under är några av frågorna som hon fick!

Om det senaste året: "Jag anser inte att det här är mitt värsta år. Jag tycker att det har varit en föklädd gåva. Det här året har jag lärt mig mycket och verkligen tagit mig tid att sitta ner och tänka... Jag kommer att vara jätteglad när jag väl har avtjänat min tid i fängelset. Då kan jag börja om på nytt."

Om att ha skuldkänslor: "Jag tittade på CNN för någon månad sen, och dom snackade om unga personer som kör påverkade. Dom visade små barn på TV:n som har blivit dödade av rattfyllerister, och mitt hjärta gick verkligen i bitar. Det fick mig verkligen att inse hur illa det kunde ha gått."

Om hennes dom: "Det var rättvist, en standard dom. Jag förväntade mig det."

Om jämförelsen med Paris dom: "Vi blev inte fällda för samma sak. Vi hade olika domare. Det är är inte en tävling om vem som är populärast, och det är inte upp till folk att jämföra mitt fall med Paris."

Om varför hon gick på smärtstillande när hon arresterades: "Jag hade såna kramper i magen pga mensen."

Om hon har tagit droger sedan December: "Nej."

Om hennes favoriträtter: "Sushi, jag vet inte om det är särskilt bra för mig att äta dock. Jag älskar pizza också. Jag har alltid älskat skräpmat!"

OK! nummret släpps i NY/LA idag och resten av landet på Fredag.

Man förstår verkligen nu att Nicole har lärt sig av sina misstag, och hon är verkligen ledsen över det hon har gjort. Tror Nicole har mognat mycket under det senaste året och jag tror att hon kommer bli en jättebra mamma!
Jag hoppas någon scannar in intervjun, skulle verkligen vilja läsa resten:)Postar det här så fort jag hittar det!!

Inga kommentarer: