tisdag, juli 31

Nicole: "Jag är i fjärde månaden!!"




Nicole har nu ÄNTLIGEN bekräftat att hon är Gravid!!Nicole och Joel bekräftade det för Diane Sawyer, Nicole säger: "Ja, det är jag, eller ja det är vi!Jag är nästan i fjärde månaden."

"Jag har ett ansvar, och jag gjorde en grej som var fel, och om jag kunde be om ursäkt personligen till varenda person som har förlorat någon av sina nära och kära i rattfylleri så skulle jag göra det," tillägger Nicole angående hennes senaste DUI. "Men tyvärr så kan jag inte det, men det här är ett sätt för mig att betala för mina misstag och ta ansvar och vara vuxen."

Hela intervjun kan man se på Good Morning America på Torsdag den 2 Augusti och på Fredag den 3 Augusti. Man kan även se det på Fredag kväll på 20/20.

Jättekul för Nicole:)Äntligen har hon bekräftat det!!Grattis!!Har fortfarande svårt att tänka mig Nicole gå runt med en vagn och med ett barn i famnen, det är verkligen helt olikt från henne. Hennes liv kommer att förändras helt!Men samtidigt så tror jag att det här barnet kommer att göra både Nicole och Joel gott. Det är ett stort ansvar verkligen. Vi kommer nog knappast se Nicole åka fast för DUI igen heller, hon har nog lärt sig av sina misstag nu!
Jag tror Nicole har mognat väldigt mycket det senaste året och hon kommer nog förändras nu när hon får barn också.

GRATTIS NICOLE OCH JOEL!!!

Ska bli spännande och se om det blir en flicka eller pojke:)och undra hur han/hon kommer att se ut och heta... Dom närmaste månaderna blir nog spännande hehe... Barnet kommer säkert bli jättesöt iallafall:)

Så fort jag hittar intervjun så kommer jag att posta den här så snabbt som möjligt so look forward to that!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

det verkar verkligen som att nicole har mognat på grund av detta och att hon inser att rattfylleri faktiskt är ett hämskt brott som hon aldrig kommer göra igen!Grattis!:)

Anonym sa...

Naaw vad gulligt! Kommer bli världens sötaste unge, jag lovar.