fredag, juli 27

Joel Madden kommer att bli en bra pappa!

Joel Madden's gamla barnvakt pratade med 24Sizzler idag om hans framtida faderskap.
"Baserat på den familj som jag såg förr, så tror jag absolut att han kommer att bli en bra pappa," säger Rachel DePompa. "Och jag hoppas att eftersom han kommer ifrån Maryland, så kommer han bli en bra pappa också!"

DePompa var barnvakt till Joel och hans brorsa Benji när dom var 10 år gamla.

24Sizzler skriver:

DePompa säger också att med tanke på historien som Joel har, hans pappa lämnade familjen när dom var små och Joel bytte efternamn till hans mammas tidigare efternamn. Det måste ha inspirerat Joel att bli en superpappa.

DePopmpa, som är chef på The new River Valley för Roanoke, VA. TV stationen WDBJ såg Joel och hans band när dom var i Roanoke denna månad.

Om Nicole och Joel's barn blir som Joel när han var liten så kommer dom ha fullt upp dom närmaste åren! DePompa som har en syster som har jobbat med Joel i den lokala Aeropostale affären säger till 24Sizzler.com: "Jag kom ihåg att han var ett snällt barn. Han stod med båda fötterna på jorden och var duktig, inga problem. Jag kom ihåg att vi brukade leka i lekparken, och han brukade jaga mig. Man kunde alltid urskilja Joel och Benji för Joel hade en fräkna på kinden. Dom var så söta när dom var små.

Och om Joel och Nicole råkar ha vägarna förbi Virginia, och behöver en barnvakt skulle DePompa ställa upp då?"Nja, jag har min egen karriär nu," säger hon och skrattar, "men joo såklart jag skulle ställa upp!"

Joel blir säkert en bra pappa och Nicole kommer säkert bli en bra mamma också:)

Inga kommentarer: